S Pink Premium Pointer

8 lipca 2013

Zmiany

Lubię zapamiętywać sny, a potem je interpretować. Ostatniej nocy śniła mi się śmierć siostry. Stratę jej przeżywałam okropnie. Zwariowałam. Szukałam jej, kontaktu z nią, bo nie wierzyłam, że nie żyje. Na szczęście śmierć bliskiej wcale nie oznacza tego. W senniku możemy znaleźć o taką właśnie interpretację:

"Sny o śmierci bliskiej nam osoby, która w realnym świecie żyje, często pojawiają się w okresach wielkich zmian w naszym życiu – kiedy wstępujemy w związek małżeński, decydujemy się na dziecko, zmianę pracy, miejsca zamieszkania itp. Uważa się, że nie są one zapowiedzią śmierci kogoś z naszego otoczenia, ale są sygnałem transformacji i etapu przejściowego, zamknięcia jakiegoś etapu w naszym życiu lub przejścia do jego kolejnej fazy."

I wiecie co? Ja naprawdę zakończyłam etap cholernie dla mnie ważny. Dojrzałam do pewnych kroków, działań i miejmy nadzieję, że nie zmieknę, a jeśli tak to proszę zasadzić mi potężnego kopa w dupę.




PS Czy ktoś z Was ma może Twittera? :)

11 komentarzy:

  1. Mogłabyś mnie nie uśmiercać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja poradzę siostrzyczko, że za każdym razem tak właśnie mi się śnisz? :)

      Usuń
  2. zmiany są dobre :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie sny coś jednak znaczą, ale nie zawsze. Raz miałam sen (w wieku 6 lat), który spełnił się kolejnego dnia o_O, no a raz sen w którym chociażby pływałam w chmurach -,-"


    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snu o chmurach nie miałam, ale różne fantasy w krainie snu przeżywałam :D Chociażby zdradę, azjatycki szpital, z którego uciekałam przez ślizgawkę, ktoś mi buty nawet trotylem podpalił :D

      Usuń
  4. Uwielbiam interpretować sny.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie wiedziałam; na pewno bym się przestraszyła takiego snu, ale dobrze że jest interpretowany inaczej :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czytać senniki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są dobre, ja często mam tak że potrzebuję coś zmienić, zacząć działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio mam bardzo dziwne sny... ;o ale jakoś nie wierzę w ten cały sennik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, szczerą opinię i krytykę :) Odpowiadam na każdy komentarz bez wyjątków :) Mile widziana dłuższa wymiana zdań. Zależy mi na stałych czytelnikach, więc jeśli Tobie również śmiało pisz.