S Pink Premium Pointer

9 lipca 2013

bezsensu

O godzinie pierwszej w nocy robię kanapki z pasztetem i ogórkiem, bo nic nie potrafi poprawić humoru jak ogórek i dobra szama. O pierwszej w nocy. Kto by się przejmował jakimiś boczkami i tłustymi udami. Wielką dupą jak szafa trzydrzwiowa. Bezsenownie umieram z miłości. Kilka prawd życiowych?

* jeśli matka Twojego faceta coś mu zrobiła - możesz nie mieć faceta przez kilka dni
* faceci mający dostęp do pieniędzy = armagedon
* jeśli masz dostęp do ogórków - pilnuj ich, a jeśli są prosto z działki - umyj.
* twój mózg nie wyłączy się szybko, jeśli facet Cię wkurwi, kurwa!
* jeśli masz w planach usunięcie facebooka - nie rób tego. Nic totalnie nie da, a i tak go przywrócisz.
* nigdy przenigdy! nie ucz się numeru swojego faceta na pamięć - powodów jest milion.
* i nie obieraj ziemniaków nowiutkim nożem prosto z biedronki.




Oto moja latarnia i moje kanapki. Na nic więcej mnie nie stać. Znaczy się - na jakąkolwiek kreatywność w tworzeniu kanapek. 

A teraz idę posrać trochę w gacie oglądając "Sinister". Nie zasnę dziś, nie zasnę tralalalala,

PS Przyślijcie czasem kartkę do więzienia jak mnie zamkną za morderstwo, co?

4 komentarze:

  1. ulalal.. czyżby jakiś kryzys? Jeśli facet wkurzył, najlepsza bronią jest: obojętność, chociażby powierzchowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chleb z pasztetem i ogórkiem ^^ Niezłe prawdy życiowe :p

    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kryzys, kryzys, kryzys :D xd współczuje ;*
    mniam ... kanapki z ogórkiem <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kanapki z pasztetem i ogórkiem w nocy <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, szczerą opinię i krytykę :) Odpowiadam na każdy komentarz bez wyjątków :) Mile widziana dłuższa wymiana zdań. Zależy mi na stałych czytelnikach, więc jeśli Tobie również śmiało pisz.