S Pink Premium Pointer

9 lipca 2013

Kinomaniacy

Podstawowa zasada: jeśli Nelka nie przespała nocy - rano proszę być cicho jak myszka, bo zacznie walić w ściany, grzejnik, krzyczeć i rzucać mięsem. Bardzo głośno. Niestety panowie (zakładam, że panie nie wiercą w ścianach, nikomu oczywiście nie ubliżając), którzy postanowili urządzić sobie maraton remontów tego nie rozumieją. W rezultacie teraz wyglądam o właśnie tak (czyli jak kupka gówna):



Horror przespałam. No serialnie. Marząc o niebieskich migdałach, a kiedy się przebudziłam było wpół do trzeciej w nocy. Nie, żeby "Sinister" był nudny. Był tak straszny, że nawet przed oglądnięciem bałam się iść do łazienki. Najnowszy horror producenta serii Paranormal Activity oraz scenarzysty i reżysera "Egzorcyzmów Emily Rose". Dom na przedmieściach. Ellison (Ethan Hawke), autor powieści sensacyjnych, wprowadza się tu z rodziną. Na strychu znajduje taśmy, kroniki filmowe poprzednich mieszkańców. Zapis ich życia i śmierci. Morderstwa powtarzają się tu od lat. Wszystkie zbrodnie coś łączy. Ellison chce rozwiązać zagadkę. Ciekawość jest silniejsza niż strach, aż do momentu kiedy zło zapisane na taśmach, staje się rzeczywistością i zagraża już nie tylko jemu, ale także jego rodzinie.


Kinomaniakom też przypadł do gustu:


Hanka w kartonach... Nie powiem, nie oglądałam... To już za straszne dla mnie kino.

A jeśli lubicie nielegale (teraz na pewno zamkną mnie do więzienia) to serdecznie zapraszam na (kliknij w obrazek):


Znajdziesz tam najszybciej wszystkie nowości filmowe i starocie też. W sam raz na wieczory. Samotne czy też... No ok. Jakie tam sobie chcecie. Ważne, że filmów jest mnóstwo i jest co oglądać! 

Co do Przypadka... Chyba przechodzi kryzys. Wczoraj uciekł z domu, żeby za dwie godziny wrócić, a dzisiaj podobno siedzi w nim. Nie wiem, informacje mam z tajnego źródła zwanego jego mamą. Do mnie dalej się nie odzywa. No błagam, z kim ja jestem!? Mam nadzieję, że wróci z wymienionym mózgiem. No, ale chyba za to go tak cholernie kocham, nie?

PS Ja wiem, że może Wam się zdawać, że Przypadek to idiota z innej planety. Nieodkrytej. I pewnie każda z Was już dawno by go zostawiła w pizdu mać, ale Przypadek ma problem. Duży problem. A my z jego mamą staramy się ustawić go do pionu. Skąd ja mam tyle cierpliwości?
PS 2 Pierwszy rysunek jest mojego autorstwa. A tak sobie zmolestowałam kartkę...

23 komentarze:

  1. muszę obejrzeć ten horror <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz! Bardzo polecam, już dawno tak dobrego horroru nie oglądałam :)

      Usuń
  2. o matko... horrory-źleee.. nie dla mnie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie odmóżdżają, skupiają moją całą uwagę na strachu, a nie innych rzeczach :)

      Usuń
  3. rysunek świetny:) a horrorów nie oglądam, odkąd w trakcie jednego z nich bałam się iść do toalety:PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie oglądam horrorów bo później się boje.
    Ale ogólnie świetny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. horror faktycznie zapowiada się nieźle : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Boję się horrorów, ale może warto obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za bardzo boję się horrorów :D Fajny rysunek ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to wieczorem biorę się za oglądanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądam horrorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam horrory choć ostatnio brakuje mi czasu! ;(Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam Sinister i chociaż jego końcówki
    można było się domyślić - zaskoczyła mnie trochę:)

    łączę sie w bólu spowodowanym gorliwymi remontami :/
    mój sąsiad najchętniej wierci sobie w sobotę rano (o 5 rano!)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Świetny blog, obserwuję, co powiesz na wspólne obserwowanie?
    Niestety ja za horrorami nie przepadam. Fajny rysunek.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com
    Zapraszam ponownie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj wiem co czujesz u mnie ostatnio sąsiedzi też robili remont myślałam że zwariuje pobudka przed 7 i wiercenie do 23 no jakaś masakra

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie lubię oglądać horrorów, chyba że z kimś, ale sama to nigdy w życiu. Później stale o nich myślę i się boje :P.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja oglądam horrory tylko w towarzystwie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rysunek wyszedł Ci całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja nienawidzę, jak ktoś mnie budzi! A filmu nie oglądałam, ale ja ogólnie raczej nie przepadam za horrorami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jest remont sąsiedniego bloku od czerwca i trwać będzie chyba aż do końca wakacji, to jest dopiero masakra xD

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już nie umiem oglądać horrorów, jakoś mi przeszło. JEszcze 3 lata temu maniakalnie, nie wiem czemu. Teraz jak widze, ze chocby w w TV leci horror to zaraz zmieniam kanał. Nie żebym sie bała, ale chyba przez te filmy troche mi sie poprzestawiało w kiełbie hehe

    obserwujemy?
    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, szczerą opinię i krytykę :) Odpowiadam na każdy komentarz bez wyjątków :) Mile widziana dłuższa wymiana zdań. Zależy mi na stałych czytelnikach, więc jeśli Tobie również śmiało pisz.