S Pink Premium Pointer

26 lipca 2013

REKLAMA

Dobra no słuchajcie. Tak mnie wkręciło to pisanie (i czytanie), że w mej głowie narodził się pomysł stworzenia swojego dziecka. Znaczy się ot tak napisanie kilku rozdziałów na próbę. I wiecie czego teraz potrzebuje? Tak dokładnie, waszego zainteresowania, wsparcia i krytyki. No i co z tego wyszło? Alice w Policji. Jeśli lubicie ostre kryminały (a uwierzcie nie jestem delikatna) to zapraszam dokładnie tu:


KONIEC REKLAM

Co na ekranie? "Family guy" polecenia Sylwii J, która opisywała go mniej więcej tak: "No słuchaj rodzina, popieprzona. Mają córkę, która jest normalnie narysowana, ale wszyscy mówią, że jest brzydka. I jak mówi, kiedy wraca, że z randki, to się z niej śmieją. No i mają psa, który jest alkoholikiem". Już pewnie wiecie (zauważyliście?), że lubię specyficzny humor. I oto właśnie serial dla mnie. Jak znalazł. 


Zabawny serial o przygodach rodziny Griffinów, która składa się z Petera, który podobno pełni rolę głowy rodziny i Lois, dzięki której rodzinka jeszcze istnieje. Razem z Peterem mają oni trójkę dzieci: 16-letnią Meg, 13-letniego Chrisa oraz rocznego Stewiego, który nieustannie snuje plany podboju świata. Ostatnim członkiem rodziny jest całkiem mądry mówiący pies Brian, którego ulubioną zabawą są nocne wypady do pubów wraz z Peterem i jego znajomymi.


Jeśli pragniecie zadać mi jakiekolwiek pytania (albo zwyczajnie chcecie) to zadawajcie. Chętnie zrobię notkę tematyczną, w której odpowiem na to, co chcecie wiedzieć. 

15 komentarzy:

  1. jasne, ze wejdę! Z chęcią poczytam, na pewno świetnie się zapowiada! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie znam tego serialu ;-;

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego serialu ... A co do MHHF - jadę tam po raz pierwszy i liczę, że będzie fajnie. W sumie nie jadę tam z jakiejś ogromnej chęci ( ale słucham takiej muzyki), tylko jest to organizowane przez moich bardzo bliskich znajomych będę tam pomagać za sceną, więc średnio się ubawię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tego serialu, ale chętnie zerknę na parę odcinków, bo wydaje się być interesujący ;)

    Obserwuję (będę zaglądać częściej ;) i zapraszam w wolnej chwili do siebie: www.magia-testowania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego serialu. Świetna piosenka "Inspiracje żyją w nas" nie słucham takiej muzyki, a ta piosenka mi się spodobała :)

    Obserwuję i liczę na rewanż - julieee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że odpalałam właśnie serial, kiedy tą piosenkę usłyszałam i okropnie wpadła mi w ucho :)

      Ja także dodaję do obserwowanych.

      Usuń
  6. nie znam tego serialu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. " family guy " ah najlepsi, aczkolwiek jak pierwszy raz (pare lat temu) oglądnęłam to nie spodobał mi się. teraz uwielbiam :3
    ciekawy blog i styl pisania : )

    http://runwaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post <3 jejuuu. impossible w tle *_____*
    obserwujemy?


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie się zapowiada więc raczej się tam zobaczymy ! :D
    obserwacja za obserwacje ?-odpisz u mnie
    hejtutajsandra.blogspot.com
    *jeśli długo bym nie zaobserwowała odezwij się w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, bosz, jaki serial... nie, mnie nie kręci takie poczucie humoru ale pies alkoholik wymiata xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam ich wcześniej :P.

    Może ja zadam ci kilka pytań:
    1. Jaki masz styl?
    2. Ile masz lat?
    3. Czym jest dla ciebie blog?
    4. Jakie są twoje ulubione blogerki?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, szczerą opinię i krytykę :) Odpowiadam na każdy komentarz bez wyjątków :) Mile widziana dłuższa wymiana zdań. Zależy mi na stałych czytelnikach, więc jeśli Tobie również śmiało pisz.