S Pink Premium Pointer

15 kwietnia 2013

Złego początek

10 rzeczy, które robię, zamiast uczyć się do matury w tej chwili:

1. Sprawdzam tło na bloga.
2. Słucham jak moi rodzice i mój facet naprawiają pralkę.
3. Walczę ze szczurem, aby zostawił w końcu tą cholerną czekoladę!
4. Całuję szczura w nosek.
5. W najbliższej przyszłości oglądnę film.
6. Krzyczę "Zostaw to!" 3 razy na minutę.
7. Gadam z moim facetem.
8. Myślę o papierosie.
9. Gram w grę na przeglądarce.
10. Czyli wszystko co nie przypomina ani odrobinę nauki.

Jestem w ciemnym tyłku. I mam ochotę na kiełbasę, co oznacza, że jestem w ciemnym, grubym tyłku.

1 komentarz:

  1. Oj tak, zrobię wszystko żeby się nie uczyć. Skąd ja to znam.:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, szczerą opinię i krytykę :) Odpowiadam na każdy komentarz bez wyjątków :) Mile widziana dłuższa wymiana zdań. Zależy mi na stałych czytelnikach, więc jeśli Tobie również śmiało pisz.